BEWUSTWORDINGSCAMPAGNE KRO-NCRV OVER STRAATINTIMIDATIE VAN VROUWEN
​
Veel vrouwen mijden ’s avonds bepaalde straten, voelen zich onveilig in het openbaar vervoer, nemen een omweg en appen opgelucht zodra ze thuis zijn. De campagne ‘De Omweg’ maakt deze realiteit zichtbaar. Het is een overkoepelend thema voor verschillende programma’s en content die organisatiebreed werd ontwikkeld.
'De Omweg' is te zien op social media, seamless video’s op het DPG Media Netwerk, DOOH op stations en op schermen in treinen.
​
Naast documentaires en interviews met slachtoffers worden ook gemeentes betrokken in deze campagne. Pointer lanceert in samenwerking met het AD een kaart van Nederland met daarop plekken waar mensen nare of negatieve ervaringen hebben gehad. Met die gemarkeerde plekken gaan gemeenten nu aan de slag.
​
​
CREDITS: Concept: Geert Ploeger | Copy: Joost jager | Productiemaatschappij: Deep.Amsterdam, regie Rogier Jaarsma | Klant: KRO NCRV - Fiona Citroen, Geke Braakman en Eva Reitsma
TEASER CAMPAGNE VOOR HET VERNIEUWDE
ZIGGO SPORT RACE CAFÉ
​
Na tien jaar stopte Rob Kamphues met de presentatie van Ziggo Sport Race Café. Voor de introductie van de twee nieuwe presentatoren ontwikkelde we een teasercampagne.​
​
CREDITS: Ibi Latour, Geert Ploeger | Productie: On Your Marks, Ziggo Sport | Klant: Ziggo Sport - Edgar Kuipers
